Remeha on the road naar de doelgroep!
Ter promotie van de nieuwste generatie thermostaatregelaars, de eTwist, schakelde Remeha opnieuw Blowups in. Remeha: “We willen het land in met een mobiele presentatie ter introductie en promotie van onze eTwist bij groothandels, installateurs en bouwmarkten.”
Blowups ontwierp de mobiele promotie. Een busje en auto werden voorzien van belettering en voor bovenop de voertuigen werden blowups van de eTwist gemaakt. Die blowups zijn gemaakt van hout en voorzien van een polyestercoating. Daarna zijn de blowups beletterd en met dakdragers op de voertuigen gemonteerd. Uiteraard zijn de blowups veilig geplaatst en voldoen aan alle wettelijke eisen. De Remeha eTwist Roadshow is deze week, 6 juni 2016, van start gegaan. In een periode van 6 weken bezoekt Remeha diverse groothandels, installateurs en bouwmarkten door het hele land met het eTwist promotieteam. Tijdens een lekker ontbijtje/lunch en heerlijke verse koffie met een twist geeft de Remeha accountmanager direct een live demonstratie van de eTwist.