Pakkende productvergrotingen: opvallende promotie op beurzen en evenementen
Op een beurs, in een winkel of tijdens een event is het zaak om aandacht te trekken. Dus wat doe je? Juist, opvallen. Onze klanten pakten dit slim aan en lieten levensechte productvergrotingen maken. Het werden opvallende blowups waar zelfs beeldschermen, geluidssystemen en lichteffecten in verwerkt zijn.
JBL gaat de sneeuw in met een levensgrote JBL box, inclusief speakers en verlicht logo. Voor ideaal transport door de sneeuw is de uitvergrote box zelfs op snowboards gemonteerd. Lees hier meer.
Landjuweel maakte een beursdebuut tijdens Fruitlogistica, het bedrijf sprong eruit met een XL aardappel zak van Le Bistro. Ook de aardappels werden extra groot en levensecht nagemaakt. Lees meer
De XStream van Flamco Group ging in première tijdens de productlancering op de ISH beurs in Frankfurt. Flamco trok de aandacht van de beursbezoeker met deze mooie productvergroting. Lees hier meer.
Voor het Terschellingse Schildersbedrijf Haarsma maakten we een unieke en functionele blowup. Deze productvergroting heeft een tweeledig doel, allereerst is het een mooie eyecatcher, daarbij doet het 3D object dienst als afhaaldepot. Lees hier meer
De display van Immergut moest gemakkelijk te vervoeren zijn, de display is daarom demontabel gemaakt en past makkelijk in een personenauto. Lees hier meer.
Smarter Nozzle lanceerde op de Tankstation Vakbeurs een medium om de aandacht van de automobilist te trekken: een brandstofvulpistool met beeldscherm. Voor de productlancering van de iNozzle maakten we hier een 2,5 meter hoge uitvoering van, ook in de blowup hebben we een beeldscherm geïntegreerd. Lees meer.