Merkbeleving op de beurs
Marketing draait om merkbeleving, zo ook op de beurs. Deze klanten kozen voor unieke 3D objecten om de fysieke merkbeleving in de beursstand te versterken.
FrieslandCampina - Branding a Better World
Presentatiemeubels voor de beurspresentatie van FrieslandCampina. "Look inside what matters" staat er op de bovenkant van de witte polyester bolletjes. Open het bolletje en aan de binnenkant neemt FrieslandCampina je mee op een duurzaamheidsreis. Dit project was een opdracht van Branding a Better World. Lees hier meer
IRIS OHYAMA - Dekoteam
Het Japanse merk IRIS OHYAMA koos voor de lancering van een nieuwe ventilator voor een grote blikvanger. In de beursstand torende de blowup letterlijk boven alles en iedereen uit. Speciaal aan deze eyecatcher? Het object beweegt net als een echte ventilator! Dit project was een opdracht van Dekoteam. Lees hier meer
iNozzle One - Smarter Nozzle
De lancering van een nieuw medium om tankende automobilisten te bereiken vroeg om een spectaculaire onthulling op de Tankstation Vakbeurs. Blowups produceerde een uitvergroting van de iNozzle One met een hoogte van 2,5 meter. Dit project was een opdracht van Smarter Nozzle. Lees hier meer.
Uniek beursobject laten maken? Klik hier om contact op te nemen