LEVENDIGE WINKELCENTRA: DAT WIL IEDEREEN!

Zaterdag 16 april 2016

SPEELOBJECTEN - CHARACTERS VAN A-MERKEN - OPVALLENDE DISPLAYS VOOR PRODUCTPROMOTIES

Een winkelcentrum waar van alles te doen en te beleven is trekt consumenten, enthousiasmeert winkeliers en schept merkwaarde voor fabrikanten. Het doel is een hoge bezoekfrequentie, lange verblijfsduur en daardoor hoger bestedingspatroon. Zo’n succesvol levendig winkelcentrum is uiteraard ook prima voor de vastgoedeigenaar die graag tevreden huurders ziet. Ook is een levendig winkelcentrum belangrijk voor de gemeente in het kader van een leefbare omgeving met aantrekkelijke voorzieningen.

Blowups mag regelmatig meewerken aan die levendigheid. Zo maken we blowups van characters van grote A-merken, bijzondere displays van A-merken ter promotie van hun producten én onderscheidende speelobjecten voor de jeugd.

Speelobject in winkelcentrum Arena Den Bosch. Concept speelt in op archeologische vondsten op de plek waar het winkelcentrum is gebouwd.  

Kiddieland zorgt voor vertier voor de jonge en oudere jeugd in winkelcentra. 

Blowups maakt speelhuizen in vele vormen en maten.

Glijbanen voor binnen en buiten. Alle vormen zijn mogelijk. Hierdoor kan Blowups uw glijbaan geheel in de uitstraling van uw winkelcentrum brengen.  Ook kunstenaars ontwikkelen speeltoestellen voor winkelcentra. Deze vis is ontworpen door kunstenaar Kortekaas en gemaakt door Blowups.  De mogelijkheden voor speelobjecten zijn eindeloos. Alles wordt in de werkplaats van Blowups in Heijen op maat gemaakt door een team van 20 vakmensen.    

Terug naar nieuwsoverzicht

Speelobjecten en A-merk displays voor in winkelcentra
Speelobjecten en A-merk displays voor in winkelcentra
Speelobjecten en A-merk displays voor in winkelcentra