Doe eens wat anders met uw logo
Hoe gebruikt u uw logo? Op een bord aan de gevel? Op een bord in de tuin? Op een spandoek in een frame van steigerbuizen? Of bent u al met de tijd meegegaan en heeft u uw logo drie-dimensionaal aan de gevel gehangen? Voorzien van verlichting om ook ’s avonds op te vallen?
U wilt natuurlijk dat uw logo gezien wordt en blijft hangen bij uw doelgroep. Dat kan uiteraard met een onderscheidend logo, maar ook eenvoudige logo’s kunnen enorm opvallen door er wat anders mee te doen.
In deze nieuwsbrief willen we u graag inspireren om eens naar andere opties voor uw logo te kijken. Het zijn voorbeelden van klanten die hun logo en elementen daarin tot leven brengen. Ze gebruiken de elementen niet alleen aan de gevel, sommigen maken er zelfs deurgrepen van of kondigen er acties mee aan.
Aanleiding voor het onderwerp van deze nieuwsbrief is het nieuwe logo van uitvaartonderneming Schrijen dat uiting geeft aan niet alleen het afscheid, maar ook de blijvende herinnering die mensen verbindt. De ‘puntjes’ op de ‘ij’ in de naam en de ‘lijn’ die het logo bij elkaar houdt, zijn door Blowups in 3D handmatig nagemaakt. Ze worden gebruikt in combinatie met het logo, en als deurbeslag op de uitvaartlocaties. Verrassend anders dan anders. Daarmee valt het logo op en blijft het bij, zeker als de elementen ook worden gebruikt als visueel beeld op de website en in andere communicatie uitingen, zoals Schrijen doet.
Ook deze klanten deden het anders!
Met een klik op de logo's gaat u naar de website en kunt u onder andere foto's bekijken van het maakproces.
Wilt u ook want anders met uw logo? Blowups denkt graag met u mee, tenslotte is het vervaardigen van eyecatchers onze focus.