Blowup van iNozzle One trekt de aandacht op Tankstation Vakbeurs
De lancering van een nieuw medium om tankende automobilisten te bereiken vroeg om een spectaculaire productpresentatie, Smarter Nozzle schakelde hiervoor de hulp van Blowups in.
Smarter Nozzle Europe presenteerde op de Tankstation Vakbeurs een primeur: de iNozzle One, het advertentiemedium voor de petrolmarkt van de toekomst.
Smarter Nozzle: “Zou het niet geweldig zijn als er een medium was dat gegarandeerd de aandacht van een automobilist heeft en vasthoudt? Dat zorgt voor extra shopinkomsten tegen een geringe investering? Met een nauwkeurige campagneplanning, optimale segmentatie en facturatie op basis van no view, no pay?” Dat medium is er nu, het zit op het brandstofpistool en heet de iNozzle One. Het is volgens Smarter Nozzle een geavanceerd medium met unieke voordelen voor tankstations en adverteerders. Die voordelen zijn honderd procent kijkgarantie, een hogere shopconversie, een gerichte campagneplanning en lage investeringskosten. De onthulling van het nieuwe concept vond plaats op de beursvloer tijdens de Tankstation & Carwash Vakbeurs. Daarvoor produceerde Blowups een uitvergroting van de iNozzle One met een hoogte van 2,5 meter.
De blowup bestaat uit een combinatie van PUR schuim en houtbouw, deze basis is daarna bedekt met verschillende lagen glasvezelversterkt polyester. In de body van het pistool is een uitsparing gemaakt voor het beeldscherm. De vorm is zwart gecoat en de vulpijp is aluminium gespoten.