Beurspromotie. Eyecatchers voor de beursstand.
Het beursseizoen staat weer voor de deur, steeds vaker is een beursdeelname onderdeel van de marketingmix. Interactie, beleving en exposure staan centraal. Onze 3D objecten worden op allerlei manieren ingezet om de attentiewaarde van de beursstand te verhogen.
Landpark productvergroting
Een grote mock-up voor de productlancering van Landpark bio mineraalwater op een beurs in Duitsland. Bekijk hier de foto's van het maakproces
EFR logo als tafel
Op maat gemaakte beurstafel als blikvanger, de presentatiedesk heeft de vorm van het EFR logo. Bekijk hier de foto's van het maakproces.
Mosterdpot, eyecatcher en statafel
Een grote mock-up voor Moutarderie de Luxembourg, een mosterdpot met een demontabel tafelblad. Deze solid blowup is te gebruiken als beursmeubel en puur decoratief als blikvanger.
Bekijk hier de foto's van het maakproces.
Boei met beeldscherm voor Brunel Sailing
Opvallende display geheel in stijl van het zeilteam, een grote gele boei met geïntegreerd beeldscherm. Bekijk hier de foto's van het maakproces.
Blowup voor de productpresentatie van de iNozzle
SmarterNozzle lanceerde op de Tankstation Vakbeurs een nieuw medium om tankende automobilisten te bereiken, Blowups mocht de iNozzle vergroten.
Bekijk hier de foto's van het maakproces.
Aardappelzak voor beursdebuut van Landjuweel
Voor het eerst in 97 jaar exposeerde Landjuweel op een beurs, als eyecatcher van de beursstand koos het bedrijf voor een uitvergroting van de Le Bistro 'Un, Deux, Trois' aardappelzak. Bekijk hier de foto's van het maakproces.